FAQ / Contact

We helpen je graag verder!

Ik wil afbeeldingen uploaden. Welk bestandsformaat en resolutie geven het beste resultaat?

Onze ontwerptool ondersteunt .jpeg en .png formaten. Voor een telefoonhoesje raden we een resolutie aan van 2000×3000 pixels aan. Voor laptop sleeves en iPad hoesjes raden we een resolutie van 4000×3000 pixels aan.

Als je ontwerp wazig of gepixeld is in de voorvertoning van de ontwerptool dan zal de afdruk hoogstwaarschijnlijk ook wazig en gepixeld zijn. Zorg er dus voor dat je enkel afbeeldingen van hoge kwaliteit gebruikt zodat je zeker een hoesje met een scherpe afbeelding ontvangt

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Wij werken samen met een pakjesbezorgdienst en wij vertrouwen erop dat zij hun uiterste best doen om alle bestelling tijdig te bezorgen. Helaas gebeurt het soms dat er een pakje verloren gaat of dat het op het verkeerde adres geleverd wordt. Wij houden een wachtperiode van 15 werkdagen na verzending aan om mogelijke vertragingen uit te sluiten. Als je jouw bestelling na 15 werkdagen niet ontvangen hebt, beschouwen wij deze zending als verloren en zullen wij je een oplossing bieden. Heb je een fout adres ingegeven? Dan zullen we helaas moeten wachten totdat je bestelling terug naar ons geretourneerd wordt. Dit kan even duren.

Ik heb net een order geplaatst. Wat gebeurt er nu?

Eerst en vooral: Bedankt voor je bestelling! Dit is wat er nu gaat gebeuren: Nadat je jouw order hebt geplaatst zal je twee e-mails ontvangen die je meer informatie zullen geven over de status van je order. De eerste e-mail zal je bestelling bevestigen. Normaal gezien versturen we onze bestellingen binnen de 48 uur (tenzij je jouw bestelling op vrijdag na 16 uur bestelt, dan wordt je bestelling verwerkt op maandag want in het weekend is er geen productie).

Je zal dan ook een tweede e-mail ontvangen die de verzending van je bestelling bevestigd. In deze tweede e-mail zul je alle informatie vinden over de levering van je bestelling.

Als je geen e-mail hebt ontvangen zorg er dan zeker voor dat je je Spam/Ongewenste e-mails bekijkt. Zit daar ook geen mailtje van ons in? Eventueel zit er een foutje in je e-mailadres. Aarzel niet om ons te contacteren op info@fotohoesje.nl

Mijn aankoop ging stuk, wat nu?

Wij bieden 1 jaar garantie op al onze producten. We streven naar de beste kwaliteit. Mocht het toch gebeuren dat je aankoop stuk gaat en dat bij normaal gebruik tijdens deze periode zullen wij je aankoop kosteloos vervangen.

Als je aankoop stuk gaat en je wilt beroep doen op de garantie kan je ons contacteren op info@fotohoesje.nl. Vermeld in je bericht zeker je bestelnummer en voeg een duidelijke foto van het probleem in de bijlage.

Voor meer details over onze garantievoorwaarden verwijzen we je graag door naar onze Algemene voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Jammer genoeg is dat niet mogelijk. Eens je order is bevestigd, starten wij onmiddellijk met het produceren en versturen van je order.

We kunnen geen details zoals adres of type toestel wijzigen na de bevestiging van je bestelling. Zorg er dus voor dat je het juiste afleveradres invult en het juiste product hebt besteld.

Moet ik tekenen voor ontvangst?

Je pakketje wordt in de brievenbus geleverd en moet je niet tekenen voor ontvangst. Je kan wel aanduiden dat het Tracked geleverd moet worden, dan zal je wel moeten aftekenen.

Bestelde je meerdere hoesje dan kan het ook zijn dat het niet in de brievenbus zal passen. Dan moet je wel thuis zijn voor ontvangst (maar dan hoeft er niet afgetekend te worden).

Ik wil mijn bestelling volgen, kan dat?

Je pakketje wordt in de brievenbus geleverd en heeft geen tracking code, hierdoor is het niet mogelijk om je pakketje te volgen.

Hoe lang duurt de levering?

3 tot 7 werkdagen (ma-vrij)

Tijdens nationale feestdagen en tijdens drukke periodes is het mogelijk dat de verwerking en levering van je bestelling wat vertraging ervaart. Tijdens piekperiodes en na officiële feestdagen kunnen de pakketbezorgdiensten waar we mee samenwerken extra tijd nodig hebben om onze zendingen te verwerken. Voor meer details over welke feestdagen impact hebben op de levering van pakketten kan je de website van je overheid raadplegen.

Geven jullie korting op grotere bestellingen? (B2B)

Wij bieden volumekorting op bestellingen vanaf 10 stuks. Mail ons op info@fotohoesje.be voor een offerte.

Ik denk dat er iets is misgegaan tijdens de bestelling. Heb je mijn bestelling ontvangen?

Nadat we je betaling ontvangen hebben, sturen we je een bevestigingsmail naar het adres waarmee je jouw bestelling hebt geplaatst.

Zorg er zeker voor dat je Spam map of de ongewenste mails bekijkt. Soms kan het gebeuren dat onze bevestigingsmails daar toekomen. Eventueel is het mogelijk dat het bedrag automatisch werd teruggestort mocht er een foute referentie zijn doorgegeven. Gelieve dit na te gaan alvorens ons te contacteren.

Als er toch geld van je rekening is gegaan en je hebt geen email ontvangen kan je ons op info@fotohoesje.be

Welke betaal mogelijkheden zijn er?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden Hieronder vind je een lijst.

– Bancontact
– Klarna
– Visa
– Paypal
– iDeal
– Mastercard
– Maestro
– Sofort
– Cartasi
– American Express
– Overschrijving

Ik heb me bedacht, kan ik mijn aankoop retourneren?

Wij accepteren geen retours voor gepersonaliseerde producten. Iedere gepersonaliseerde hoesje wordt op bestelling gemaakt. Het is voor ons dan ook niet mogelijk om het geretourneerde product opnieuw te verkopen.

Ik ben niet tevreden, wat nu?

We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent. Wij doen elke dag ons best om te voldoen aan de strengst mogelijke wettelijke vereisten op vlak van e-commerce. Is er toch een probleem dat niet verholpen worden door deze veelgestelde vragen kan je ons steeds contacteren op info@fotohoesje.be

Staat je antwoord hier niet tussen?

Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.

E-mail: info@fotohoesje.be.
We proberen jouw vraag binnen de 24uur te beantwoorden tijdens werkdagen.